Доставка до 48 часа
Доставка до адрес - 4.00 лв.
Доставка до офис на Еконт - 2.00 лв.
Безплатна доставка над 80 лева до офис на Еконт!
 

Замяна и връщане

Връщане на стоки

Всеки клиент, закупил стока от онлайн магазин balino.bg, има право да я върне в 14 - дневен срок след получаването и, но само ако са спазени следните условия:

  • запазен отличен търговски вид - дрехата не е носена, прана, гладена, скъсана / продукта не е употребяван и не е нарушена целостта му/

  • запазени всички етикети и опаковка (ако е имало такава)

  • запазен оригинален касов бон за стоката, който да се върне заедно с нея

  • транспортните разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на клиента!

Процедурата по връщане на стока е следната:

1. Обадете ни се на тел. 0889 622 615 или ни изпратете попълнена Бланката за връщане на стоки на имейл: shop@balino.bg , за да заявите желанието си за връщане на стоката, закупена от нас.

2. След това можете да ни изпратите с куриер /по ваш избор/ продукта на посоченият от нас адрес.

3. След като получим стоката и се убедим, че по нея липсват следи от употреба и са спазени условията, описани по-горе, ние ще ви възстановим изцяло платената за стоката сума по банков път до 5 работни дни. Необходимо е да ни изпратите номер на банкова сметка в България (IBAN), по която да ви изпратим парите.

 

Замяна на стоки

Всеки клиент, закупил стока от онлайн магазин balino.bg може по желание да я замени с друга. Препоръчително е замяната да е в срок до 14 дни след получаването и.

Процедурата по замяна на стока е следната:

1. Обадете ни се на тел. 0889 622 615 или ни пишете на shop@balino.bg , за да заявите желанието си за замяна на стоката, закупена от нас.

2. След проверка на наличността на избрания нов продукт, ние ще се свържем с вас до 24 часа.

3. След потвърждение от наш служител, можете да изпратете с куриер /по ваш избор/ стоката, която искате да замените, на посочения от нас адрес.

4. Веднага, щом получим стоката, ние ще проверим дали е в състоянието, в което сме ви я изпратили - запазен добър търговски вид; липса на следи от употреба; запазени всички етикети/опаковки. Ако тези условия са изпълнени, изпращаме към вас новия продукт.

Транспортните разходи по замяната на стоката в двете посоки са изцяло за сметка на клиента!